راهنمای خرید

فراهم کردن محصول دلخواه شما

برای جستجوی محصولات مد نظر خود در فروشگاه آنلاین فندک مارکت، از روش های متنوع زیر استفاده کنید:
  1. بر روی دکمه‌های سرمجموعه‌ها در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا وارد منوی اصلی کالاها شوید، که بر اساس کاربرد، نوع و سوخت‌ها طراحی شده است، و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید
  2.  در قسمت بالای صفحه‌ سایت یک ابزار جستجو وجود دارد شما می‌‏توانید با نوشتن نام آن کالا در نوار جستجو به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.
  3.  در قسمت راست صفحه اصلی، می‌توانید محصول مورد نظر خود را با استفاده از فیلتر پیشرفته (نوع، سازنده و رنگ) انتخاب کرده و سریع‌تر به محصول نهایی دسترسی پیدا کنید.
  4.  با کلیک روی تصاویر صفحه اصلی میتوانید محصولات معرفی شده در تصاویر را مشاهده کنید
همچنین، بخش‌هایی در سایت وجود دارد که شامل "جدیدترین‌ "، "پربازدیدترین" و "آخرین فروش‌های شگفت‌انگیز" است که ممکن است به شما در انتخاب محصول مطلوب‌تان کمک کند.

فرایند خرید و پرداخت

برای ثبت سفارش در فندک مارکت، ابتدا باید در وب‌سایت ثبت‌نام کنید. اگر قبلاً عضو وب‌سایت بوده‌اید، می‌توانید با ورود به بخش ورود و وارد کردن نام کاربری (شماره همراه) و رمز عبور وارد شوید. در صورت فراموشی رمز عبور، می‌توانید از بخش فراموشی رمز عبور استفاده کنید و رمز جدید را از طریق پیامک دریافت نمایید. اگر تاکنون در این وب‌سایت ثبت‌نام نکرده‌اید و خریدی انجام نداده‌اید، باید وارد بخش ثبت‌نام شده و فرآیند ثبت‌نام خود را تکمیل کنید.
"برای ارسال سفارشات، بعد از انتخاب محصولات مورد نظر و قراردادن آنها در سبد خرید، با ورود به صفحه پرداخت و انتخاب روش ارسال، نهایی کنید."

فرآیند ارسال سفارشات

1. برای شهرستان‌ها:
   - زمان آماده‌سازی و تحویل بین 1 تا 2 روز کاری می‌باشد.
   - ارسال تنها از طریق پست امکان‌پذیر است. هزینه ارسال به عهده مشتری می‌باشد، و از طریق پست انجام نمی‌شود.
2. برای تهران:
   - در صورت انتخاب ارسال با پیک موتوری، فرآیند تماس و هماهنگی لازم با شما صورت می‌گیرد. هزینه ارسال به عهده مشتری است.
   - روش‌های ارسال:
     - پست ویژه: تحویل در 1 تا 3 روز کاری.
     - پست پیشتاز: برای بسته‌های کوچک - تحویل حدود 2 تا 5 روز کاری. در صورت خرید بالای 3,000,000 تومان، ارسال رایگان می‌باشد.
     - پیک: طبق تعرفه اسنپ.

نحوه پیگیری سفارشات چگونه است؟

شما عزیزان می‌توانید برای پیگیری مرسوله مورد نظر خود از ظریق واتساپ یا اینستاگرام باما در ارتباط باشید.